عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

بسم رب الشهدا
🌷 به وبلاگ «عکس نوشته‌ شهدا» خوش آمدید.
🌷 ما را در پیام‌رسان ایتا و اینستاگرام با این آدرس دنبال کنید:
@aks_neveshte_shohada
🌷 انتشار عکس نوشته‌ها بدون ذکر منبع مجاز است. (به شرط صلوات به نیت ظهور امام زمان روحی فداه)

آخرین نظرات

شهید مدافع حرم حسن احمدی

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۵ ق.ظ

(برای دریافت تصویر با کیفیت بر روی عکس کلیک کنید)

زندگی به سبک شهدا؛ شهید حسن احمدی

🌷به روایت همسر شهید🌷

خیلی به من و زهرا توصیه میکرد ورزش کنیم.

همیشه به زهرا توصیه میکرد ورزشهای رزمی یاد بگیره، خودش هم شنا و کوهنوردی رو خیلی دوست داشت.

فرصت پیدا میکرد کتابهای مذهبی و روانشناسی میخوند.

صدای خوبی هم داشت و مداحی هم میکرد، قاری قرآن بود. چند دوره هم در مسابقات اذان شرکت کرده بود.

روزی که اومد بخواستگاری گفت که بخاطر شغلش زیاد به ماموریت میره و نسبت به این موضوع هم بسیار متعهد بود که اگه جایی نیاز به خدمت رسانی باشه، باید بره.

حتی از خطر کارش هم حرف زده بود، شغلش رو دوست داشتم. وقتی از کارش زیاد گفت نگران شدم ولی فکر نمیکردم حالا حالا جنگی شروع بشه🙄

بیشتر اوقات به من میگفت برای شهادتش دعا کنم

مرگ طبیعی رو هم دوست نداشت ، منم میگفتم ان شاءالله عاقبت بخیر بشی.🌷

 

x🌷کانال عکس نوشته شهدا در ایتا:🌷

https://eitaa.com/Aks_Neveshte_Shohada

 

نظرات  (۱)

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی