عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

بسم رب الشهدا
🌷 به وبلاگ «عکس نوشته‌ شهدا» خوش آمدید.
🌷 ما را در پیام‌رسان ایتا و اینستاگرام با این آدرس دنبال کنید:
@aks_neveshte_shohada
🌷 انتشار عکس نوشته‌ها بدون ذکر منبع مجاز است. (به شرط صلوات به نیت ظهور امام زمان روحی فداه)

آخرین نظرات

وصیت نامه شهید حمید سیاهکالی مرادی

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ق.ظ

(برای دریافت تصویر با کیفیت اصلی بر روی عکس کلیک کنید)

متن کامل وصیت نامه شهید حمید سیاهکالی مرادی

🌷بسمه تعالی

با سلام و صلوات بر محمد(ص) و خاندان پاکش که شرف کون و مکان هستند و ما منتعم از این می ناب لایزال که موجب رشته ای وصل ما به این حبل متین و تکامل ما توسط این حص حصین و ممزوج از ولایتشان در وجود ما عجین و خدارو شکر بر این نعمت الهی که ما را فرا گرفته و غرق در آن شده ایم ان شاالله ...

اینجانب حمید سیاهکالی مرادی فرزند حشمت الله لازم دیدم تا چند جمله ای را من باب درد دل در چند سطر مکتوب نمایم.

ابتدا لازم است تا بگویم که نوشتن این وصیت نامه از مقدمات خیر حاصل گردیده و آن شرف ناموس خدا ، اسوه ی صبر و تقوا، زینت عرض و سما ، عقیله ی عقلا ، حضرت زینب (س) است. زیرا دفاع از حرمین و مظلومیت مسلمانان را بر خود واجب می دانم و سعادت خود را خط مشی این خانواده (ع) می دانم و از خداوند می خواهم تا مرا در این راه ثابت قدم بگرداند ان شاالله .

آنچه این حقیر تا کنون در زندگی خویش فهمیده ام کج فهمی ها و درشت فهمی ها و بی بصیرتی انسانهایی است که یا این خانواده را درک نکرده اند و در هیچ برهه ای در کنارشان قرار نگرفته اند و یا ظاهرا در کنارشان بوده اند ولی در صحنه های حساس میدان را خالی کرده اند و یا مانعی بودند در این مسیر .

آنان که ماندند از دین داری به دین یاری رسیده بودند و فهم  درک کرده بودند که این مسیر تنها راه رسیدن به خداست و عامل انحراف بشریت دور ماندن و کور ماندن از راه و از نور هدایت است. وای از روزی که آنان که ولایت دارند قدر آن را ندانسته و بی راهه بروند زیرا تا مادامی که پشتیبان ولایت باشیم و ره رو این مسیر همیشه سرافرازیم و نوک پیکان ارتش و سپاه ولی عصر (عج ) ان شاالله... زیرا نقطه قوت ما ولایت است و نقطه ضعف ما نیز بی توجهی به این امر، زیرا ما آنچنان که لازم است باید به حدود و ثغور آن توجه کرده و خود را ذوب در این امر بدانیم.

اما می نویسم تا هر آنکس که می خواند یا می شنود بداند شرمنده ام از این که یک جان بیشتر ندارم تا در راه ولی عصر (عج ) و نایب بر حقش امام خامنه ای ( مدظله العالی) فدا کنم و با یقین به این امر که خونم موجب سعادتم می شود و تعالی روح و شرابی است طهور که به قول حضرت علی اکبر(ع) شیرین تر از عسل ، می روم تا به تأسی از مولایم اباعبدالله (ع) با خدایم عشق بازی کنم تا عمق در خدا شوم.

اما یک نکته و آن این است اگر در حال حاضر در جبهه سخت تعدادی از برادران در حال جهادند دلخوش هستند که جبهه فرهنگی که عقبه هستند ، عقبه ای که تداوم جبهه سخت را شامل می شوند و عامل اصلی جهادگران جبهه سخت می باشد توسط تمامی جوانان رعایت می شود و امید است که خواهران در این زمینه با حفظ حجابشان پیشگام این جبهه باشند ان شاالله ...

اما به نظر این حقیر هیچ چیز بالاتر از حسن کلام و حسن رفتار نیست در عموم جامعه و مخصوصاً در بین نظامیان و بالاخص در میان پاسداران حریم ولایت.

اما در جمله آخر می نویسم آنچه که در این دنیا از مادیات دارم من باب گذران زندگی در اذن همسرم باشد تا بتواند امورات زندگی کند ان شاالله.

و در آخر هر کس که این متن را می خواند و یا می شنود ان شاالله که این حقیر سراپا تقصیر را حلال نماید.

همیشه یادتان را من به هنگام نظربازی

 زرخسار علی جویم و این است اوج طنازی

همیشه با لبت آرام می خندم و با چشمان تو مستم

قسم خوردم به جان تو که پای رهبرم هستم

همیشه خار بودم من به چشم دشمن ناپاک 

خدارو شکر در راهت به خون افتاده ام بر خاک

وکفی بالعلم ناصرا

حمید سیاهکالی مرادی

19/08/1394

 

🌷کانال عکس نوشته شهدا در ایتا:🌷

https://eitaa.com/Aks_Neveshte_Shohada

برای دیدن پوسترهای شهدا وارد کانال شوید.

نظرات  (۱۳)

سلام

خیلی ممنون بابت مطالب هایی که قراردادین

امیدوارم بتونیم همچون این شهید عزیز خوب باشیم و راهشون رو ادامه بدیم

از خود شهید هم میخوام که لیاقت حضور رو در کنار مزارشون رو قسمتم کنه

یا علی مدد

کم سر مزارت نیومدم اما هربار با یه گله مندی اما تهش خودت آبروم و خریدار شدی با عهدی که بستم امیدم به شفاعت خودته 

خودت هوامو داشته باش

برادر شهیدم،حمید آقا

بطلب بیام قزوین گلزار شهدای سر مزارت و خیلیییی دوست دارم وقتی اومدم اونجا همسرت رو هم ببینم.برادر شهیدم شهادتت مبارک امیدوارم ما هم بتونیم تو مسیر شما ذره ای قدم برداریم.برای ماهم دعا کن🥺

داداش حمیدم خیلی شرمنده ایم که بیشتر ما جوونا فراموش کردیم این راه مقدس رو...اگه اینجا بودی از ته دل حسرت میخوردی...شرمنده ایم.شهدا شرمنده ایم😭😭مارو دعا کنید تا بتونیم خودمون رو به صورت فرزندان حیدری تربیت کنیم...داداش حمیدم مظهرپاکی تو بودی..تو همونی که وقتی نگاه به قاب عکست میکنم نجابت و حیا از چشمات میباره..رفیق شهیدم میدونم کوتاهی کردم میدونم نادونی کردم .شرمنذه ام.امیدوارم خدا هممونو مورد عفو و بخشش قرار بده..داداش حمید شما مقامت خیلی بالاست ازت یه درخواست دارم لطفا دعا کن ب امام حسین قسم بده که اسم این بنده حقیر رو هم جز شهدا بنویسه.😭آمین یا رب العالمین

۲۰ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۵۰ سرباز امام زمان

با خوندن کتاب یادت باشد من خیلی چیزها یاد گرفتم از حیا تا شرف . از حجاب تا حرمت و... 

امیدوارم بتونم ادامه راه شما و همچنین سرباز امام زمان شوم ... در آینده دوست دارم به سعادت که از نظر من شهادته اگه لیاقتشو داشته باشم بشم.. داداش بزرگه برام دعا کن . برا همه دعا کن ... انشاالله 

شهادت مبارکت باشه حمیدجان .خداوندا پروردگارم ای خالق جهان نمیدانم و نمتوانم توصیفت کنم چون از درک ما آدمیان فراتر هستی و ما در شناخت تو عاجز هستیم اما خداوندا به من هم توفیق شهادت را نصیبم کن خودت میدونی چقدر عاشق شهادت هستم و چقدر مشتاق شهید شدن در راه حرم زینب(س) و دفاع از مظلوم خدایا من بیست دو سال بیشتر عمر ندارم میدونم طول این عمر کارهای زشت بسیار انجام دادم اما به درگاه تو توبه میکنم و ازتو طلب عفو میکنم میدانم که تو غفوری پس کمکم کن ادامه دهنده راه شهدا شوم و مدافع مظلوم.خداوندا تو تنها پناه بی کسی من هستی پس دستم را بگیر و شهیدم کن تا در قیامت شرمنده تو و شهدا نشوم

من خیلی این شهید بزرگوار رو دوست دارم,,مخصوصا وقتی که کتاب زیبای "یادت باشد" رو خوندم و بیشتر اشنا شد

بابا حمید همونطور که بهت قول دادم هیچ وقت حجابم را بر نمیدارم و همیشه سعیمو میکنم که اخلاق و رفتارم هم درست باشه و انشالله یکی مثل خودت گیرم بیاد و یک بچه که اون هم فدایدحضرت زینب بشه 

بابا جون حواست به من باشه 

سلام...جمله آخر شهید رو اصلاح کنید لطفا « وکفی بالحلم ناصرا» ، و خداوند برای بردباران کفایت میکند 

عالی بود

پاسخ:
ممنون از حسن توجه تون
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۰۳:۰۸ یا زینب کبری
بسم رب شهدا و صدیقین
تا بوده، بوده اند مظلومان و شیر مردانی در سراسر این کره خاکی که برای دفاع از حریم اسلام و ناموس کشورمان جان خود را فدا کرده اند و از همه ی تملقات دنیوی خود گذشتند... 
مگر غیر از این است که شهیدان عزیزمان هم برای خود آرزوهایی داشته اند، مگر غیر از این است که پدر و مادران آنها آرزوهای فراوانی برای فرزندان خود داشتند لیک آنها به بزرگترین و والاترین هدف که باعث عاقبت بخیری دنیوی و اخروی است، و آرزو و هدفی است که در دل مقربان می گذارند، رسیده اند؛ اما فراموش نکنیم که ما جاماندگان این کاروان کربلاییم، شهدا به هدف والایشان رسیدند و حقی که اسلام بر گردنشان داشت را ادا کردند، ولی ما برای دینمان، برای جوانمردیمان، برای آزادگیمان چه کردیم؟؟؟!! مدت هاست که این سوال ها فکر من را مشغول کرده لیک پاسخی قانع کننده پیدا نمیکنم، عزیزان بیایید که خود را برای قیام حضرت بقیه الله (عج) آماده کنیم، مبادا دیر شود تا فرصت هست بیایید به خودمان بیابیم و ان شاالله که آقا امام زمان (عج) همه ی ما را به سربازی خود قبول کنند، بنده ی حقیر را از دعاهای خود بی نصیب نگذارید، التماس دعای شهادت...
ما سینه زدیم و بی صدا باریدند، از هرچه که دم زدیم آنها دیدند، ما مدعیان صف اول بودیم، از آخر مجلس شهدا را چیدند...
پاسخ:
بسیار زیبا
ان شاءالله که بتونیم ادامه دهندگان خوبی برای راه و اهداف شهدا باشیم
داداش شهیدم التماس دعای شهادت...
الهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
پاسخ:
آمین
سلامی میکنم ب پاکی خون شهید بزرگوار شهید حمید سیاهکالی,بنده ی حقیر به برادرششهیدم قول میدهم ک نگذارم خونش پایمال شود و وظیفه ای را که در بخشی از وصیتنامه اش به گردنم گذاشته است را با تمام وجود انجام دهم،ان شاء الله بتوانیم ادامه دهنده راه بر حقتان باشیم،والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی