عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

بسم رب الشهدا
🌷 به وبلاگ «عکس نوشته‌ شهدا» خوش آمدید.
🌷 ما را در پیام‌رسان ایتا و اینستاگرام با این آدرس دنبال کنید:
@aks_neveshte_shohada
🌷 انتشار عکس نوشته‌ها بدون ذکر منبع مجاز است. (به شرط صلوات به نیت ظهور امام زمان روحی فداه)

آخرین نظرات

وصیت نامه شهید علی شاهسنایی

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ

وصیت نامه شهید علی شاهسنایی

(برای دریافت تصویر با کیفیت اصلی بر روی عکس کلیک کنید)

وصیت نامه کانل شهید علی شاهسنایی:

🌷شهادت لباس تک سایزی است که ما باید با اعمال،رفتار و اخلاص خود را اندازه آن کنیم.انشاءالله

پروردگارا من با تو عهد بستم که در دنیا به فرمان تو باشم.شهادت بر یگانگی و توحید تو میدهم که جز تو خدایی نیست.تو یگانه و بی همتایی

تو یکتایی و شریکی نداری.گواهی میدهم که بهشت و جهنم حق است و موجود و اقرار میکنم که حساب و کتاب و میزان و صراط حق است.

خدایا تو را سپاس می گویم که این لیاقت را به من اعطا نمودی که پی به عظمت تو ببرم و حق را از باطل تشخیص دهم.

آن گاه خانه و زندگی را رها کنم و به سوی تو هجرت نمایم.و در صف رزمندگان و جهادگران راه تو حضور یابم و از مظلومان عالم دفاع کنم.

خدایا امید آن دارم که سرخی خونم سیاهی گناهانم را غسل دهد و پاک شدن از گناه موجب آن شود که در جمع شهدای اسلام سرافکنده نباشم.

 

🌷در این راه کسی مرا مجبور نکرد که از پدر و مادر عزیزتر از جانم و همسر مهربان و یار و یاور و در سختی ها و اقوامم چشم بپوشم.بلکه تنها برای رضای خدا و پیروی از ولایت فقیه و دفاع از مظلوم و نابودکردن دشمنان اسلام و دست نشانده های شیطان بزرگ و اسرائیل و آل سعود به این راه آمدم

ای مردم این جانها از آن خود ما نیست.آن را خداوند تبارک و تعالی به ما داده و روزی هم از همه می گیرد.پس اگر بدنها برای مرگ آفریده شده است چه بهتر که انسان در راه خدا کشته شود.

 

🌷سفارش به برادران و خواهران دینی

و اما شما ای برادران و خواهران دینی به شما سفارش میکنم به نماز اول وقت و تا آن جایی که امکان دارد به جماعت و سفارش میکنم به پیروی از ولایت فقیه و گوش دادن و عمل بی قید و شرط به فرمایشات ایشان

و احترام به پدر و مادر که خیلی گردن ما حق دارند.

خواندن زیارت عاشورا. من خود هر صبح و شام زیارت عاشورا را می خواندم،نتیجه آن را در زندگی دیدم.از خدا بخواهید که به همه ما اشک چشم و دل مناجات عنایت کند.مخصوصا در مجالس روضه امام حسین (ع).

 

🌷صحبت شهید با پدر و مادر

پدر و مادر عزیزم من می دانم شما با چه زحمتی مرا بزرگ کردید.من هرچه دارم بخاطر روزی حلالی است که شما سر سفره آوردید و من تلاش کردم که شما را از خود راضی کنم اما نتوانستم.

و از شما می خواهم مرا حلال کنید و در نبود من صبر کنید.صبور باشید مانند امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) و به خود افتخار کنید که چنین فرزندی تقدیم انقلاب کردید.من هم قول می دهم که اگر اختیار داشته باشم شمارا شفاعت کنم و اگر خواستید در مراسم من گریه کنید برای جوان امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا گریه کنید و بعد از من هوای همسر و فرزندم زهرا کوچولو را داشته باشید.

 

🌷صحبت شهید با همسرش و سفارش برای تربیت زهرا

و صحبتی با همسر مهربانم شما هم مراحلال کنید در این چند سالی که با هم بودیم از شما جز احترام و بزرگی و پاک دامنی ندیدم و از شما تشکر میکنم که یار و یاور من در همه سختی ها و رسیدن به خدا بودی و از پدر و مادرت تشکر میکنم که چنین دختری تربیت کردند و از شما میخواهم زهرا کوچولو نور چشم من را مانند خودت تربیت کنی و مسائل دینی را به او آموزش دهی و هوای پدر و مادرم راهم داشته باشی و در نبود من صبور باشی و خواهش میکنم که در مراسمم خود را کنترل کنی و الگو باشی

من هم شما را فراموش نخواهم کرد ای مهربانترین همسر دنیا.خیلی دوستت دارم و شمارا به خدای بزرگ می سپارم و امیدوارم که حضرت زهرا(س) شمارا شفاعت کند.

 

🌷سخن شهید با همکاران

ای همکاران و پاسداران سبزپوش به خود افتخار کنید که در این نهاد مقدس مشغول به خدمت و در صف رزمندگان و جهادگران هستید و دعاکنید که همگی عاقبت بخیر شویم و از شما میخواهم این حقیر را حلال کنید مخصوصا بچه های بامرام گروهان تخریب و ۲۰روز از مرخصی های استحقاقی من را بخاطر کم کاریها و کارهای شخصی که در وقت اداری انجام داده ام کم کنید.

اگر شهادت قسمتم شد مرا در گلستان شهدا دفن کنید.

 

🌷صحبت شهید با برادر و خواهر خود

خواهر و برادران خوبم شما هم مراحلال کنید و سعی کنید در همه شرایط باعث سربلندی پدر و مادر باشید و جای خالی مرا در خانه برای پدر و مادر پر‌کنید و در خانه با صدای بلند اذان بگویید و قرآن بخوانید و احترام به پدر و مادر را فراموش نکنید که بهشت زیر پای مادران است

و در مراسم من آبروداری کنید و هرکس در مراسم من شرکت کرد احترام کنید.

 

🌷سخنی با بچه های هیئت آل یاسین

و شما رفقا و بچه محل ها و بچه های هیئت آل یاسین قدر این جلسه ها را بدانید و سعی کنید 

دراین جلسه ها شرکت کنید و شما را وصیت میکنم در مورد دیگران قضاوت نکنید ما همه در حال امتحان هستیم. امیدوارم که موفق باشید و این بنده حقیر را هم حلال کنید.

 

💫ما خانه بدوشان غم سیلاب نداریم

💫جز پسر فاطمه ارباب نداریم

 

 

🌷کانال عکس نوشته شهدا در ایتا:🌷

https://eitaa.com/Aks_Neveshte_Shohada

برای دیدن پوسترهای شهدا وارد کانال شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی