عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

بسم رب الشهدا
🌷 به وبلاگ «عکس نوشته‌ شهدا» خوش آمدید.
🌷 ما را در پیام‌رسان ایتا و اینستاگرام با این آدرس دنبال کنید:
@aks_neveshte_shohada
🌷 انتشار عکس نوشته‌ها بدون ذکر منبع مجاز است. (به شرط صلوات به نیت ظهور امام زمان روحی فداه)

آخرین نظرات

شهید سید محمد حسن حسینی (سید حکیم)

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ب.ظ

(برای دریافت تصویر با کیفیت اصلی بر روی عکس کلیک کنید)

معرفی شهید سید محمد حسن حسینی (سیدحکیم)

🌷سردار مدافع حرم شهید سیدمحمدحسن حسینی با نام جهادی سیدحکیم، در تاریخ 1361 در ولایت سرپل افغانستان و در یک خانواده ی مذهبی چشم به جهان گشود. پدر بزرگ ایشان مرحوم حجت الاسلام سید محمد حسن کپروک بلخابی، از شخصیت های سرشناس و تاثیرگذار آن منطقه بود. 

🌷سردار شهید سیدحکیم در حالی که هجده ماهه بود و در بهار 1363 و در بهبوهه ی جنگ میان شوروی و مردم افغانستان به ایران مهاجرت نمود. تحصیلات ابتدایی را در یکی از مدارس حاشیه شهر مشهد به پایان برد و قریب دو سال در حوزه علمیه تربت جام به دروس حوزوی اشتغال داشت. 

🌷در سال 1376 وارد سپاه محمد رسول الله شد و در دوره آموزشی، نبوغ و توان مدیریتی خود را نشان داد و در سه مرحله پیاپی برای مبارزه با القاعده و طالبان به افغانستان اعزام شد. با حضور تکفیری ها در کشورهای اسلامی و نزدیک شدن آنان به حرم های مربوط به اهل بیت(ع) در سال 1391 به اتفاق چند تن از دوستان خود طرح مبارزه با تکفیری ها را ارایه داد و جزء اولین افرادی بود که همراه حزب الله لبنان رد دفاع از حرم وارد میدان عمل شد. سپس گردان فاطمیون را تاسیس کردند و به تدریج با رشد کمی و کیفی تبدیل به تیپ و سپس لشکر شد. 

🌷سردار شهید سید حکیم یک تن از فرماندهان ارشد و از بنیانگذاران فاطمیون بود که به عنوان فرمانده تیپ دوم – تیپ حضرت ابالفضل العباس (ع)- لشکر سرافراز فاطمیون ایفای وظیفه میکرد. او در مدت کوتاهی توانست به عنوان یک فرمانده خستگی ناپذیر میدانی خودش را در میان رزمنده ها ثابت کند. 

🌷سردار دلاور فاطمیون شهید سیدحکیم در ابتدای امر، مسئولیت فرماندهی یکی از یگان های مهم و تخصصی (اطلاعات و عملیات) فاطمیون را از سوی فرمانده دلاور فاطمی، سردار شهید ابوحامد عهده دار شد. نیروهایی که با سیدحکیم کار کردند و آموزش دیدند هر کدام بعدها توانستند فعالیت های عمده ای را در فاطمیون سازماندهی کنند. این فرمانده دلاور لشکر فاطمیون در اطراف شهر تدمور واقع در شرق استان حمص سوریه و به وسیله ی پهباد تله گذاری شده ی آمریکایی، به خیل کاروان شهدای کربلایی پیوست. 

🌷سیدحکیم می گفت باید فاطمیون را به اوج برسانیم، حالا که رو بروی اسرائیل ایستاده ایم و تا تلاویو فاصله ای نمانده، باید بیشتر از قبل سازماندهی کنیم و بچه ها را برای نبرد نهایی آماده کنیم. امروز فاطمیون در خط مقدم نبرد علیه تکفیری ها ایستاده و اسم فاطمیون لرزه بر اندام داعش و النصره و والدینشان اسرائیل و آمریکا انداخته است. 

سردار شهید سیدحکیم می گفت: دشمن ما داعش و النصره نیستند، ما اینها را به حساب نمی آوریم، بچه های فاطمیون وقتی وارد میدان نبرد می شوند، اصلا ترسی از این اجیران مزدبگیر ندارند، فاطمیون آمده اند تا کمر اسراییل را بشکنند و رو در روی آمریکا مبارزه کنند. بچه های فاطمیون منتظر اشاره فرمانده کل قوا هستند تا بر لشکر یزیدیان زمان بخشمند و آنها را در هم بکوبند. 

 

 

🌷کانال عکس نوشته شهدا در ایتا:🌷

https://eitaa.com/Aks_Neveshte_Shohada

برای دیدن پوسترهای شهدا وارد کانال شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی