عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

عکس نوشته شهدا، پوستر وصیت‌نامه، خاطرات و زندگی نامه‌ی شهدا

عکس نوشته شهدا

بسم رب الشهدا
🌷 به وبلاگ «عکس نوشته‌ شهدا» خوش آمدید.
🌷 ما را در پیام‌رسان ایتا و اینستاگرام با این آدرس دنبال کنید:
@aks_neveshte_shohada
🌷 انتشار عکس نوشته‌ها بدون ذکر منبع مجاز است. (به شرط صلوات به نیت ظهور امام زمان روحی فداه)

آخرین نظرات

شهید سیدمیلاد مصطفوی

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۴ ق.ظ

شهید سید میلاد مصطفوی

(برای دریافت تصویر با کیفیت بر روی عکس کلیک کنید)

 

وصیت نامه شهید سید میلاد مصطفوی

 

🌷بسم رب الشهدا و الصدیقین

🌷با سلام به خدمت آقا و ولی نعمت خودم ، آقا حجت ابن الحسن عج و ولی امر مسلمین جهان آقا سید علی خامنه ای ( حفظ الله ) و با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس .

 

🌷خدایا من کجا و شهدا کجا ، کاری کن خدایا ماهم به قافله ی شهدا برسیم .

 

🌷اینجانب سیدمحمد مصطفوی فرزند سیدهاشم با سلامت کامل متن وصیت نامه خود را مینویسم و از خداوند متعال خواستارم که به من توفیق دهد کارهای خود را برای رضای خدا و برای تقرب به سوی او انجام دهم و دمی از یاد خدای خود غافل نباشم .با عرض سلام به خدمت پدر عزیز و بزرگوارم

 

✨۱- اولین وصیتم این است که برادران و دوستان ، رهبر انقلاب و گل سرسبد کشورمان را تنها نگذارید و پشتوانه و حامی ایشان باشید. 

همچنین پدر عزیزم من را حلال کن که خیلی بی مهابا و بدون دریغ زحمت من را کشیدی. خیلی عزیزی پدر جانم خیلی ...

 

✨۲ - برادر و خواهر گرامی ام از شما شرمنده ام به خاطر همه آزار و اذیت ها تقاضای بخشش دارم . امیدوارم حلالم کنید.

 

✨۳ - دوستان عزیز شما را قسم به خدا که راه امام حسین علیه السلام را که راه عاقبت به خیری و مهمترین کار است را ادامه دهید. حسین گونه زندگی کنید که تمام عاقبت به خیری را در همین راه است و همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارید چون شهدا همیشه زنده اند و من وجود آنها را در زندگی خود همیشه احساس می کردم .

 

✨۳ - دوستان، هم هیاتی ها ، هم شهری ها و تمام مردم دوست و آشنا حلالم کنید و عاجزانه از شما تقاضا دارم که در انجام امور دینی خود به خصوص حضور فعال در مساجد کوشا باشید و خمس و زکات خود را سالیانه حساب کنید تا روزی حلال داشته باشید.

 

✨در آخر هم باید اشاره کنم که الان من در شهر حلب سوریه هستم و آماده رزم با گروه های تکفیری میباشم . امیدوارم که در این راه استوار و پر امید و با تکیه بر اهل بیت علیه السلام به خصوص عمه جانم زینب سلام الله علیه وارد صحنه نبرد شوم . خدایا کمکم کن که این بنده حقیر از تمام مادیات دنیا دل بکنم فقط و فقط به خودت فکر کند که سعادت دنیا جز در این نیست .

 

🌷می روم تا به مادرم برسم با تمام شرمندگی

 

🌷الحقیر سید محمد مصطفوی

 

🌷کانال عکس نوشته شهدا در ایتا:🌷

https://eitaa.com/Aks_Neveshte_Shohada

برای دیدن پوسترهای شهدا وارد کانال شوید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی